hari ni aku akan balik semula ke umah sewa aku...
esok nak start ngajar semula..
lesson plan untuk ngajar esok x wat lgsg..
maleh...(leh ke gitu?)
aku nyampah nak balik..
rs x sbr nak abis praktikum nie..
x sbr nak jpe kengkawan yg lain..
bohsan dgn kwn yg sorg ni jek..
sooooo.....geddiiiikkkkkkkssssss...
meluat...
k la, wish me luck k..
smg aku dpt menghabiskan praktikum aku nie dgn jayanya...
dan insyaAllah jd best student for praktikum...
4 minggu or sebulan la aku x ngadap internet lps nie...
huwarrgghhhhh....bohsan....
kehidupan di dunia penuh warna warni sesekali mengambil secalit warna utk menjadi peringatan dan tatapan diri serta orang lain begitulah meriahnya kehidupan manusia di atas bumi pnjaman dari ALLAH s.w.t
Ahad, 22 Mac 2009
Sabtu, 21 Mac 2009
Layakkah Perempuan Macam Ni Dicintai?
BENCI!!!!!!!!
aku x suka orang yang hipokrit..
mcm bagus la...
aku benci tul..
konon alim....solat cukup 5 waktu...
tapi perangai hampeh...
dengan orang tua x reti nak hormat..
dengan orang teksi pun nak berkira...
mmg la tambang biasa tu rm4@5...
bila org teksi letak rm6 dah bising2..
marah pakcik teksi tue...
lebih kurg sudah la..
dah la student...nak jd cikgu plak tu...
tp budi bahasa tak leh pakai langsung...
bayar jela....
pastu depan orang tunjuk diri tu baik sgt...
orang yg x kenal mmg la igtkan baik..
tapi yang kenal nie ha...
menyampah dengan perangai tuh...
bila orang ada pasang ramai pakwe,pandai plak bising2...
cakap tak reti setia la...
pompuan gedik la...ngengada la...
tapi cb tengok la diri sendiri...
sama je 2x5...
aku malas nak cakap...
nak tengok sejauh mane kebagusan tue...
cuba ko tgk diri sendiri..
x sama ke dgn org yg di kata?
dah ada pakwe...tapi bila pakwe lama datang,
cakap x boleh lupakan, senang2 je layan orang tue...
alasannyer kesian...
banyak la ko punye kesian...
x pikir ke perasaan pakwe skrg tu klu dia tau?
mentang2 pakwe lm tu duduk dekat....
ada kereta plak tu...
memang senang la ambik kesempatan...
nak gi mane2, nak makan ape, nak apebende sekalipun...cakap jek..
orang tue tgh sayang...mmg la ikutkan jek...
suka la hati tu kan?
bl tanya nape xnak pilih salah sorang jek?
senang je jawab...
pakwe yang sekarang tgh study...
mmg baik..
tp duit lom ada...
x kompem lagi kawen bl...
sayang mmg sayang...
tapi dia lom ada aset.....
pakwe yg lama tu,dulu clash coz family...
tp skrg family dah ok..
perasaan syg pun masih ada...
lagipun dah kenal lama..dah tau hati budi masing2...
banyak kenangan dgn dia..
mane bleh camtu....
xkan la nak simpan dua2...
bila lelaki tu ada kawan pempuan,
nangis2 plak...
ntah ape la nak jadi...
tu la yang wat aku nyampah..
x perlu nak tunjuk kat orang lain yang ko tu kononnye baik sangat...
alim konon...
tapi memainkan hati orang...
mulut pun jahat...
aku x sabar nak abis study..nak hilang dari hidup ko...
lepas nie memang aku x akan contact ko punyer...
menyampah....hipokrit...
ni ke perempuan yang layak disayangi lelaki?
wahai kaum adam...hati2 la...
bukan semua perempuan yang nampak mcm alim dan baik tu,
perangainyer pun baik...
selidik dulu....
aku hanya doakan semoga dia berubah...
jgn mainkan hati lelaki...
satu hari nanti andai ko diperlakukan mcm tue,
bru ko tau...x perlu menangis ketika tu..
aku BENNNNNCCCCIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
aku x suka orang yang hipokrit..
mcm bagus la...
aku benci tul..
konon alim....solat cukup 5 waktu...
tapi perangai hampeh...
dengan orang tua x reti nak hormat..
dengan orang teksi pun nak berkira...
mmg la tambang biasa tu rm4@5...
bila org teksi letak rm6 dah bising2..
marah pakcik teksi tue...
lebih kurg sudah la..
dah la student...nak jd cikgu plak tu...
tp budi bahasa tak leh pakai langsung...
bayar jela....
pastu depan orang tunjuk diri tu baik sgt...
orang yg x kenal mmg la igtkan baik..
tapi yang kenal nie ha...
menyampah dengan perangai tuh...
bila orang ada pasang ramai pakwe,pandai plak bising2...
cakap tak reti setia la...
pompuan gedik la...ngengada la...
tapi cb tengok la diri sendiri...
sama je 2x5...
aku malas nak cakap...
nak tengok sejauh mane kebagusan tue...
cuba ko tgk diri sendiri..
x sama ke dgn org yg di kata?
dah ada pakwe...tapi bila pakwe lama datang,
cakap x boleh lupakan, senang2 je layan orang tue...
alasannyer kesian...
banyak la ko punye kesian...
x pikir ke perasaan pakwe skrg tu klu dia tau?
mentang2 pakwe lm tu duduk dekat....
ada kereta plak tu...
memang senang la ambik kesempatan...
nak gi mane2, nak makan ape, nak apebende sekalipun...cakap jek..
orang tue tgh sayang...mmg la ikutkan jek...
suka la hati tu kan?
bl tanya nape xnak pilih salah sorang jek?
senang je jawab...
pakwe yang sekarang tgh study...
mmg baik..
tp duit lom ada...
x kompem lagi kawen bl...
sayang mmg sayang...
tapi dia lom ada aset.....
pakwe yg lama tu,dulu clash coz family...
tp skrg family dah ok..
perasaan syg pun masih ada...
lagipun dah kenal lama..dah tau hati budi masing2...
banyak kenangan dgn dia..
mane bleh camtu....
xkan la nak simpan dua2...
bila lelaki tu ada kawan pempuan,
nangis2 plak...
ntah ape la nak jadi...
tu la yang wat aku nyampah..
x perlu nak tunjuk kat orang lain yang ko tu kononnye baik sangat...
alim konon...
tapi memainkan hati orang...
mulut pun jahat...
aku x sabar nak abis study..nak hilang dari hidup ko...
lepas nie memang aku x akan contact ko punyer...
menyampah....hipokrit...
ni ke perempuan yang layak disayangi lelaki?
wahai kaum adam...hati2 la...
bukan semua perempuan yang nampak mcm alim dan baik tu,
perangainyer pun baik...
selidik dulu....
aku hanya doakan semoga dia berubah...
jgn mainkan hati lelaki...
satu hari nanti andai ko diperlakukan mcm tue,
bru ko tau...x perlu menangis ketika tu..
aku BENNNNNCCCCIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
SaAt BaHaGiA....
haruman dirimu..senyuman diwajahmu...
di dalam matamu ada daku..
ku rasa bersyukur...ditemukan denganmu..
alangkah indahnya tersusun..
jiwamu di dalam jiwaku..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
walau begitu
kita seharusnya lebih memahami..
mengharungi rintangan yang meminggir..
oh sayang...
perjalanan begini kita hadapi
hingga kan ke akhir..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
di saat ini perasaan ini ku lagu
ku nyanyikan keputusan di hati..
di saat ini inginku dengarkan darimu...
perasaanmu tentang kisah ini..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
bersama selamanya...
kau dan aku......
bersama selamanya....
dedicated to my dear fiancee.....Mohamad Faiz bin Abdullah....
I Love U...i'm nothing without u.....
di dalam matamu ada daku..
ku rasa bersyukur...ditemukan denganmu..
alangkah indahnya tersusun..
jiwamu di dalam jiwaku..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
walau begitu
kita seharusnya lebih memahami..
mengharungi rintangan yang meminggir..
oh sayang...
perjalanan begini kita hadapi
hingga kan ke akhir..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
di saat ini perasaan ini ku lagu
ku nyanyikan keputusan di hati..
di saat ini inginku dengarkan darimu...
perasaanmu tentang kisah ini..
inikah dikata saat bahagia..
sehati sejiwa untuk selamanya...
inikah dikata indahnya dunia..
walau sementara menjadi bermakna..
disatukan jiwa bersama merasa..
bersama selamanya...
kau dan aku......
bersama selamanya....
dedicated to my dear fiancee.....Mohamad Faiz bin Abdullah....
I Love U...i'm nothing without u.....
Kompang DiPalu...Pengantin Baru....
allooohaaa...
aku br balik dr kenduri kawen..
kawan kazen aku..Kak D..kenduri kat Tmn Johor Jaya..
pengantin tu nama kak ros..suami dia nm hady..
akak tu mmg cantik banget..
aku keje amek gambo je..
bl amek tu aku perasan muka dia mcm maya karin plak..
mmg cantek sgt..
aku br balik dr kenduri kawen..
kawan kazen aku..Kak D..kenduri kat Tmn Johor Jaya..
pengantin tu nama kak ros..suami dia nm hady..
akak tu mmg cantik banget..
aku keje amek gambo je..
bl amek tu aku perasan muka dia mcm maya karin plak..
mmg cantek sgt..
Isnin, 16 Mac 2009
Dragon Ball d'Evolution
wahhhh...seronoknyer aku..
smlm aku g tgk muvee slps sbln lebih x jejak kaki kat wayg..
x rancang pun sbnrnye..
along Fuad suwoh kak D bwk ank2 dia g tgk cite dragon ball..
aku pun tumpg sekaki la..dgn makcik(bonda kak D) sekali kitorg angkut g..
huhu..makcik Asiah pun tgk dargon ball beb..
seronok seh..bebudak nie x diam tgk cite tue..
mcm diorg pun nak join si Goku blwn dgn Pacollo tuh..
aku pun naik syok gak..hensem si Goku tue...hahaha..
moral story citer tue mmg bagus..
kita kena sentiasa percaya siapa diri kita..
dgn erti kata lain,
BELIEVE IN YOURSELF...
betul..mmg aku setuju..wlu cite tue adaptasi dr kartun,
tp ada moral value dia..
cuma aku x bape setuju bl adegan kissing mulut tu terang dan nyata..
and a little bit lama..x pyh la kiss lm2..
cite tue bdk2 pun tgk..mcm x bape elok plak ada adegan tue..
hehehe..aku nie komen sbagai seorg guru prasekolah..
sbb nti kat sekolah, aku yg susah nak mnerangkan
keadaan tue..aku ajar nilai murni kat sekolah..tp kat tv or muvee
or masyrakat wat lain plak..camne aku nak jwb?
so, masyarakat di luar tue, tolong la aku ye..
kita sm2 mendidik generasi kita akan dtg supaya jd org yang bermoral
dan tinggi nilai adab sopan dan sifat malunya..
jgn rosakkan mereka dgn contoh yg kurang elok..
smlm aku g tgk muvee slps sbln lebih x jejak kaki kat wayg..
x rancang pun sbnrnye..
along Fuad suwoh kak D bwk ank2 dia g tgk cite dragon ball..
aku pun tumpg sekaki la..dgn makcik(bonda kak D) sekali kitorg angkut g..
huhu..makcik Asiah pun tgk dargon ball beb..
seronok seh..bebudak nie x diam tgk cite tue..
mcm diorg pun nak join si Goku blwn dgn Pacollo tuh..
aku pun naik syok gak..hensem si Goku tue...hahaha..
moral story citer tue mmg bagus..
kita kena sentiasa percaya siapa diri kita..
dgn erti kata lain,
BELIEVE IN YOURSELF...
betul..mmg aku setuju..wlu cite tue adaptasi dr kartun,
tp ada moral value dia..
cuma aku x bape setuju bl adegan kissing mulut tu terang dan nyata..
and a little bit lama..x pyh la kiss lm2..
cite tue bdk2 pun tgk..mcm x bape elok plak ada adegan tue..
hehehe..aku nie komen sbagai seorg guru prasekolah..
sbb nti kat sekolah, aku yg susah nak mnerangkan
keadaan tue..aku ajar nilai murni kat sekolah..tp kat tv or muvee
or masyrakat wat lain plak..camne aku nak jwb?
so, masyarakat di luar tue, tolong la aku ye..
kita sm2 mendidik generasi kita akan dtg supaya jd org yang bermoral
dan tinggi nilai adab sopan dan sifat malunya..
jgn rosakkan mereka dgn contoh yg kurang elok..
cikgu cuti juga...
salam...
dah lm aku x nulih dlm n3 nie.
skrg tgh cuti skool..
seronok tul..hilang sakit kepala ngadap murid2 aku tuh..
tp ntah nape aku rs rindu plak kat bdk2 tue..
suara diorg yg riuh tu masih terngiang2 kat telinga aku.
hari jumaat sblm cuti aritu bdk2 nie tanya aku..
"cikgu g mana cuti nie?"
aku jawab
"cikgu balik kampung"
tb2 ada sorg murid pegang baju aku..
tb2 dia cakap
"cikgu dah nak balik ye?cikgu dah x ajar kitorang lg eh?"
ada yg menyampuk..
"cikgu ajar jela kitorg..cikgu tukar dgn cikgu toooootttt...(nm dirahsiakan)..
kita x suka cikgu tooootttt ajar..kita suka cikgu ain ajar"
muka dia sedih jek..aku tunduk kepala n jwb
"x la..cikgu cuti macam awak semua jg..nanti naik cuti cikgu ada lg kat sini"
berubah terus wajah masing2..tersenyum2..
sebenarnya diorg tau aku just praktikal je kat sekolah tue..
n diorang tau aku mmg ngajar kejap je dgn diorg tue..
tp aku tak expected la diorg leh tanya camtu..
sedih plak..diorang syg aku rupanya..
walaupun hari2 aku marah terpekik terlolong suwoh diorg senyap..
mkn jgn bcakap,beratur betul2,jgn usik kwn,warna betul2..
tp diorg tetap sayang aku..
tu yg wat aku suka ngajar kat kampung..
bdk2nya masih menghargai seorang guru..dan guru adalah segalanya..
almaklumlah bdk prasekolah..
berbeza sangat dgn bdk prasekolah kat bandar..
mcm yg ada kat ttooottt....(xleh ckp kat mane)
bdk2 kat situ semua anak2 org bijak pandai..mak ayah keje hebat2..
tp x penah nak dgr nasht cikgu..yg diorg ikut just benda yg perlu diorg bljr..
macam ABC n 123 tu..tp teguran kita psl cara mkn or yg lain2
x pnah ikut..menjawab lagi ada..mak kita bg kita mkn mcm nie..
hah..klu yg camtu, kita nak ckp camner lagik?
nasib baik aku ajar kat sekolah kampung..
aku dah mula syg kat bdk2 prasekolah nie wlu kdg2 pening kpla gak nak lyn.
tp itula kanak2..mereka masih suci..
bl melakukan sesuatu yg diluar dugaan kita bermakna diorg kreatif..
tp sebenarnya aku x sbr nak habiskan praktikum ni cpt2..
mls nak wat lesson plan sbnrnye..
huhuhu...
dah lm aku x nulih dlm n3 nie.
skrg tgh cuti skool..
seronok tul..hilang sakit kepala ngadap murid2 aku tuh..
tp ntah nape aku rs rindu plak kat bdk2 tue..
suara diorg yg riuh tu masih terngiang2 kat telinga aku.
hari jumaat sblm cuti aritu bdk2 nie tanya aku..
"cikgu g mana cuti nie?"
aku jawab
"cikgu balik kampung"
tb2 ada sorg murid pegang baju aku..
tb2 dia cakap
"cikgu dah nak balik ye?cikgu dah x ajar kitorang lg eh?"
ada yg menyampuk..
"cikgu ajar jela kitorg..cikgu tukar dgn cikgu toooootttt...(nm dirahsiakan)..
kita x suka cikgu tooootttt ajar..kita suka cikgu ain ajar"
muka dia sedih jek..aku tunduk kepala n jwb
"x la..cikgu cuti macam awak semua jg..nanti naik cuti cikgu ada lg kat sini"
berubah terus wajah masing2..tersenyum2..
sebenarnya diorg tau aku just praktikal je kat sekolah tue..
n diorang tau aku mmg ngajar kejap je dgn diorg tue..
tp aku tak expected la diorg leh tanya camtu..
sedih plak..diorang syg aku rupanya..
walaupun hari2 aku marah terpekik terlolong suwoh diorg senyap..
mkn jgn bcakap,beratur betul2,jgn usik kwn,warna betul2..
tp diorg tetap sayang aku..
tu yg wat aku suka ngajar kat kampung..
bdk2nya masih menghargai seorang guru..dan guru adalah segalanya..
almaklumlah bdk prasekolah..
berbeza sangat dgn bdk prasekolah kat bandar..
mcm yg ada kat ttooottt....(xleh ckp kat mane)
bdk2 kat situ semua anak2 org bijak pandai..mak ayah keje hebat2..
tp x penah nak dgr nasht cikgu..yg diorg ikut just benda yg perlu diorg bljr..
macam ABC n 123 tu..tp teguran kita psl cara mkn or yg lain2
x pnah ikut..menjawab lagi ada..mak kita bg kita mkn mcm nie..
hah..klu yg camtu, kita nak ckp camner lagik?
nasib baik aku ajar kat sekolah kampung..
aku dah mula syg kat bdk2 prasekolah nie wlu kdg2 pening kpla gak nak lyn.
tp itula kanak2..mereka masih suci..
bl melakukan sesuatu yg diluar dugaan kita bermakna diorg kreatif..
tp sebenarnya aku x sbr nak habiskan praktikum ni cpt2..
mls nak wat lesson plan sbnrnye..
huhuhu...
Sabtu, 14 Februari 2009
pelamin impianku.....
sebenonye aku x bpe phm psl tag mngetag nie..
tp xpe..aku jwb je ape aku nak jwb..
ok x?hehehe..
aku mmg suke tgk wedding org..
siap berangan lg..tp bl ms utk aku dah dkt, aku rs len plak..
kejap excited...kejap mls pikir...kejap nak camtu..kejap nak camnie..
huuhhhh...pening pala ceq..
----------------------------------------------------------
ni la design pelamin yg aku suka..simple but nice..
1. How old are you?
27 tahun..lom tua sgt la..sesssuuaaaiiii sgt kawen time nie..hehehe...(wat muke gatal..)
2.Are you single?
dah berpunya...n dah diikat oleh mak dier...tgl tgu masa utk dirantai trus...huarrgghhhhh
3.At what age do you think you'll get married?
dulu aku berangan nak kawen umo 25thn...tp skrg dah 27...insyaAllah klu xde aral,thn ni aku kawen...tp still dah lbt dr target asl...huahuahua...
4.Do you think you'll marrying the person you are with now?
YUP......absolutely......dia jek yg leh thn perangai aku...n sanggup melayan kerenah aku...he is the perfect person for me...mmmuuaahhhh..i love u...cehhhh...
5.If not, who do you want to marry?
hmmm....susah nak jwb neh...tp aku jwb jela ek...coz dia xkan bc en3 nie...hahaha
maybe my beloved bestfriend....(cz smpai skrg dia tgu aku lg...sampai hr aku dinikahkan nti br nak undur diri...huhuhu...sedihnyer..13 thn kitorg bersama beb...)
6.Who will be your bridesmaid & bestman?
my beloved cousin...Kak D....n ank sedara aku yg cute miut...ira n tika...hehehe
diorg nie org kuat.xpyh bestman pun leh...hahaha...
tp aku ttp mtak bantuan adik beradik n ank2 buah aku yg comel tp berantakan tuh....huhuhu..
7.Do you want a garden/beach or traditional wedding?
impian aku adlh majlis perkahwinan yg tradisional..dari pengantin perempuan dilulur oleh mak andam selama 3 hr 3 mlm, memakai inai beramai-ramai, khatam al-Quran dan berzanji, marhaban, nikah, makan beradab dan akhirnya buka hadiah di depan family n sedara mara....waaahhhhhh...meriah kan?
aku x wat upacara majlis tepung tawar coz aku tau tepung tu mmg rs dia tawar...wakakaka
8.Where do you plan to go on honeymoon?
aku x suke tpt yg panas dan leh wat kulit aku terbakar....maknanye tpt honeymoon aku bkn yg berkaitan dgn laut&pulau..kapal laut pun bkn..coz aku mabuk laut...aku nak g tpt yg sejuk...mcm kat cameron highland tu...biase?mmg la bg korg tpt tu biase je..tp aku suke coz ada bunga2, syuran, buahan, ladang yg hijau...huhhh...romantiknye...(of course la..aku ni pencinta alam sekitar)..dan yg penting..sejuk..oouwww..hehehe..pengantin baru kan...
9.How many guests do you think you'll invite?
sume yg mngenali diri ini...teringin nak jemput sume bdk2 kecik lingkungan umo 4 hga 6 thn and sume knk2 istimewa kat kg aku nie..berkat tau bila jamu diorg nie mkn...smg diorg mdoakan kbhgiaan aku..org tua pun jemput gak..tp kdg2 org tua ni byk ngumpat n complain psl majlis kenduri org dr mdoakan si pengantin..tu yg x bestnye...hehehehhh...
10.Will that include your exes?
maybe....hope diorg sudi dtg...aku nak tunjuk kat diorg tu aku pun boleh hdup bahagia walau tanpa diorg..diorg pun ada yg x jd sape2 pun sampai skrg...i win!!...hahaha...(bunyi mcm bls dendam jek..)...ngeh...ngeh...ngeh..
11.How many layers of cake do you want?
aku x mkn kek...so,rugi klu bli kek..pengantin x dpt mkn..heheh..
aku nak pulut kuning berbentuk mahkota..pastu bhagian dalam(lingkungan bulatan tu)letak rendang daging..pastu kat bahagian luar,tabur serunding kelapa...wat mcm mahkota atas kepala..serunding tu mcm rambut la...hehehe..cute kan?..nie idea aku tau...jgn curi sampai la ku dah wat nti..lps tu korg leh la tiru...hihihi
12.When do you want to get married, morning or evening?
pagi kot...pg tu suci la rsnye....n sesuai waktunye..lps nikah, wat marhaban terus....owhhh...sucinye cintaku....cehhh...berangan lagik..
13.Name the song/tune you'd like to play at your wedding
first...bukak lagu Selamat Pengantin Baru dr Saloma(naikkan mood pengantin and org2 yg rewang tu)
pastu lagu Kompang Dipalu nyanyian Waheeda dgn EYE...
best woo....tersipu2 aku nti..ngeh..ngeh..
kompang dipalu...pengantin baru..duduk bersanding tersipu malu..
kompang dipalu...pengantin malu..moga bahagia ke anak cucu...
lg satu lagu Nur Kasih dari InTeam..syahdunyer...leh nangis aku atas pelamin nti..
(suwoh pengantin lelaki nyanyi lagu nie leh x?)
14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
guna tgn je la...kita kan org timur...lgpun lebih manja bl suap menyuap guna tangan nie...hehehe...
15.Champagne or red wine?
aku suke air sirap bandung soda..sedapnyer...mau kembong prut pengantin pempuan nti...hehehe..x pun zappel pun leh gak...ada spe2 nak sponsor zappel?hehehe..
16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
kene tgu setel kat dua2 belah umah....periuk belanga dah kering, bubur som som dah bg org kampung, pinggan mangkuk dah simpan dlm stor, bil api air dah byr(nti kne potg plak...almaklumla..guna byk utk kenduri aku)....lastly, bila aku dah ready nak mulakan pjalanan jauh..br best nak honeymoon klu badan dah segar...korg setuju x?
17.Money or household items?
x kisah la...yg penting jgn sampai dia berhutang sampai xleh byr semata2 utk tuh...
18.How many kids would you like to have?
aku nak ramai....tp memandang kan aku kawen dah lewat..(lewat ckit jek ye..)..aku rs sesuainye aku nak 4 org..2 boys..n 2 girls..so cute..
kawen 27, abis study 28,dpt ank sulong umo aku 29..ank kedua 31, ank ketiga umo 33, anak last umo 35...ok la tu...doktor skrg x galakkan pempuan umo lebih 35 mengandung n melahirkan..
klu dpt setahun sorg pun ok gak..harharhar....
19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
x pyh record la...just take photo for memory dah la...kenangan utk anak cucu....
20. Whose wedding plan would you like to know next?
sape2 yg rs nak kongsi wedding plan diorg...
Langgan:
Catatan (Atom)

