Sabtu, 21 Mac 2009

Layakkah Perempuan Macam Ni Dicintai?

BENCI!!!!!!!!
aku x suka orang yang hipokrit..
mcm bagus la...
aku benci tul..
konon alim....solat cukup 5 waktu...
tapi perangai hampeh...
dengan orang tua x reti nak hormat..
dengan orang teksi pun nak berkira...
mmg la tambang biasa tu rm4@5...
bila org teksi letak rm6 dah bising2..
marah pakcik teksi tue...
lebih kurg sudah la..
dah la student...nak jd cikgu plak tu...
tp budi bahasa tak leh pakai langsung...
bayar jela....
pastu depan orang tunjuk diri tu baik sgt...
orang yg x kenal mmg la igtkan baik..
tapi yang kenal nie ha...
menyampah dengan perangai tuh...
bila orang ada pasang ramai pakwe,pandai plak bising2...
cakap tak reti setia la...
pompuan gedik la...ngengada la...
tapi cb tengok la diri sendiri...
sama je 2x5...
aku malas nak cakap...
nak tengok sejauh mane kebagusan tue...
cuba ko tgk diri sendiri..
x sama ke dgn org yg di kata?
dah ada pakwe...tapi bila pakwe lama datang,
cakap x boleh lupakan, senang2 je layan orang tue...
alasannyer kesian...
banyak la ko punye kesian...
x pikir ke perasaan pakwe skrg tu klu dia tau?
mentang2 pakwe lm tu duduk dekat....
ada kereta plak tu...
memang senang la ambik kesempatan...
nak gi mane2, nak makan ape, nak apebende sekalipun...cakap jek..
orang tue tgh sayang...mmg la ikutkan jek...
suka la hati tu kan?
bl tanya nape xnak pilih salah sorang jek?
senang je jawab...
pakwe yang sekarang tgh study...
mmg baik..
tp duit lom ada...
x kompem lagi kawen bl...
sayang mmg sayang...
tapi dia lom ada aset.....
pakwe yg lama tu,dulu clash coz family...
tp skrg family dah ok..
perasaan syg pun masih ada...
lagipun dah kenal lama..dah tau hati budi masing2...
banyak kenangan dgn dia..
mane bleh camtu....
xkan la nak simpan dua2...
bila lelaki tu ada kawan pempuan,
nangis2 plak...
ntah ape la nak jadi...
tu la yang wat aku nyampah..
x perlu nak tunjuk kat orang lain yang ko tu kononnye baik sangat...
alim konon...
tapi memainkan hati orang...
mulut pun jahat...
aku x sabar nak abis study..nak hilang dari hidup ko...
lepas nie memang aku x akan contact ko punyer...
menyampah....hipokrit...
ni ke perempuan yang layak disayangi lelaki?
wahai kaum adam...hati2 la...
bukan semua perempuan yang nampak mcm alim dan baik tu,
perangainyer pun baik...
selidik dulu....
aku hanya doakan semoga dia berubah...
jgn mainkan hati lelaki...
satu hari nanti andai ko diperlakukan mcm tue,
bru ko tau...x perlu menangis ketika tu..
aku BENNNNNCCCCIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

3 ulasan:

filanastasia berkata...

whoah.. elek.. itu la.. terkadang lelaki kurang sedar benda neh.. nak kata main sapu jek.. kang kecik ati plak sang lelaki.. tp.. bak kata org : cinta ittew buta.. huhuhu

KEKASIH 'ATOK' berkata...

ceh aku punya laa semangat nak baca.. aku ingat ko post kan gambo dia sekali... ye laa kata bg amaran kat lelaki2 itu... huhuhuhu... rupa2nya.. takde gambo daaa.. adeh adeh..

ain janne berkata...

kak D ; mmg cinta itu bute..

ira ; uit..mane leh ltk gbr dia..
nnti klu org len tgk..knal plak kat dia..sush plak nti..ckup la ku luah kat cni je..x perlu org tgk muke dia...huhuhu...baiknye aku!!!!