Sabtu, 21 Mac 2009

Kompang DiPalu...Pengantin Baru....

allooohaaa...
aku br balik dr kenduri kawen..
kawan kazen aku..Kak D..kenduri kat Tmn Johor Jaya..
pengantin tu nama kak ros..suami dia nm hady..
akak tu mmg cantik banget..
aku keje amek gambo je..
bl amek tu aku perasan muka dia mcm maya karin plak..
mmg cantek sgt..

ni la pengantin pempuan....kak ros..(rosnah)..

ni pelamin dia...simple but elegant...

tb2 aku jd x sbr nak kawen bl tgk pengantin nie..
hahaha...x sbr menghitung hari hingga december nti..
dan di ketika ini aku rs rindu sgt pd seseorg....

2 ulasan:

filanastasia berkata...

best best best... sgt teruja.. aku pung nak kawen la cengini.. tp mana la poei colannya.. hahhaa.. desperate ker aku neh?? ngeh ngeh...

ros sgt cantik.. aura pengantin kot.. huhuhu.. mcm maya karin ada.. barbie doll ada.. ish ish.. tahniah untuk my dear ros.. tuk ady gak.. congrate bro.. sayang kamu berdua...

KEKASIH 'ATOK' berkata...

tu laaa.. dulu lagik org suruh kawen awal2.. tapi kamu gatal tak nak... bil;a tgk org kawen kamu plak tergedik2 nak kawen.. huhuhu... tu belom aku kawen lagik.. mmg confirm ko berguling2 frust sbb lambat lagi nak kawen... wakakakakaka