Isnin, 9 Februari 2009

LaSt DaY WiTh HeR...

hari nie hari last aku dgn adik bongsu ksygn aku..
kitorg mmg rapat.
almaklumla..2 je beradik pempuan..
aku xde kakak..tp aku ada kak D yg jd kakak aku..
so, dah complete la..ada adik pempuan n ada kakak..thanks kak D..
aku slalu buli adik aku yg aku pgil joyah nie..
nape joyah?cz dia teramat byk ckp..dr kecik smpai bsr..
sampai wakil skool utk sgl xtvt bkaitan dgn mulut..(speech,poem..dll)
aku salute dgn joyah ni.
mmg dia bijak..x mcm aku..
dia nie klu korg tgk npk mcm lemah lembut je..
bg aku, mcm lembab..hahaha..
tp dia la yg urus keje umah tlg mummy..
tegas sbnrnye dia nie..
kwn2 aku gelar joyah nie 'perempuan melayu terakhir'...hahaha
sakit prut aku..tp mmg x dnafikan dia mmg mcm tu..
so, mmg layak la gelaran tu dinobatkan kat dia..
makcik2 aku slalu ckp kat mummy camni,
"untung ko dpt 2 ank pempuan yg ada sifat berbeza nie..meriah rumah"
ceh..aku la tu yg -ve..joyah konpem yg +ve..
anyway aku x kisah..mmg dia layak...
arini dia akan berangkat ke serting..
esok pendaftaran tingkatan 4 kat MRSM Serting..
sedih gak..lps nie aku blik ujg mgu dah xde muka dia..
demi ms dpn dia, aku doakan yg tbaik utk dia..
smg cita2 dia nak ke oversea tcapai hdknya..Aminnn..
to my beloved sister, NURFARAHIN,
Selamat Maju Jaya...Semoga Sentiasa Berada Di Bawah Lindungan NYA..


my beloved sister..Nurfarahin bt Mohd Nor

aku, adlan, fara


3 ulasan:

filanastasia berkata...

woit.. my pleasure.. korang la adik-adik ceq yg aku tak pernah ada.. korang la yg memeriahkan suasana.. huhuhuh

tahniah tuk fara.. alahai.. padan muka hang tak dapat buli dier agik neh.. hehehe... jgn sedey sedey ok.. doakan kejayaan dier.. mcm la dier tak balek lagik.. huhuhu

Princess Liyana berkata...

Tahniah utk cik adik fara yg manis..blajar rajin2;)

akak, bila nk g midnite?ngeh3 ;P

ain janne berkata...

kak D ; hehehe..sedih cz xde org tlg cabut rambut..

putri yana ; tanya kak D la...(sebenonye nak mnta kak D blanja..hahaha)...akak g praktikum kt pontian la 2 bln..camne nak midnite nie...huaaaaa