Sabtu, 18 Julai 2009

aku x fhm...dan semakin x fhm..

slm...
sudah lm aku x menaip di n3 ini..
tiada apa yg mahu aku ceritakan selama ini..
tp kini aku nak luah sesuatu...
sjk akhir2 nie, byk pkara blaku dlm family aku...
aku x fhm...dan semakin x fhm....
npe blaku mcm tu sekali...
smg Allah mlindungi kami sekeluarga..

skrg nie aku nak luah sesuatu apa yg terbuku di hati...
family aku skrg mnumpang kat umah makcik..
kerana rumah aku masih belom 'bersih' sepenuhnya..
adik aku sdg mncuba 'mbersihkan' rumah dgn mgunakan bhn yg diberikan 'org pandai'
hrp2 rumah aku ok la lps nie..
aku malu menetap rumah makcik lm2...
spertinya kami tiada rumah..
aku kesian kat makcik..kerana menyusahkan beliau sekeluarga..
thn 2009 ini diri aku sendiri shj sudah byk menyusahkan kakak sepupuku dan keluarganya..
aku berharap thn 2010 mendatang,
segalanya akn tamat...aku tidak mahu menyusahkan mereka lg..
itulah azamku

Ya ALLAH,
aku mohon padamu..
Kau ringankan lah ujian yg Kau berikan ini..
Kau lindungilah keluargaku dari malapetaka dan bencana...
Kau peliharalah kami sekeluarga...
Aminnn...

pst ; kak d, minta maaf byk2 ye..dah terlalu byk aku menyusahkan kak d, makcik dan keluarga..
aku minta maaf dari hujung kaki hga hujung rambut....kak d la kakak aku dunia akhirat....

4 ulasan:

^inas^ berkata...

Allah bersama dgn org2 yg bersabar.. :)

Princess Liyana berkata...

Byk2 sbr kak!hmm take care ek sis..;)

AIN-NAAZ berkata...

oitttt apa guna sedara kalau tak bantu membantu... semoga atok ucu lelaki dan pompuan sentiasa sihatttt

filanastasia berkata...

oit.. sowie tak perasan entri neh.. dah dah jgn nak feeling2.. aku tak pernah rasa terbeban ok.. daddy tuh bukan sapa.. pak usu aku.. dah mcm ayah aku pun yer.. ini la masa kami boleh bantu.. dah dah.. jgn nak sebut2.. alhamdulillah everything dah ok...