Jumaat, 14 November 2008

love is cinta

cinta...indahnya kan? bersama ke sana sini...berkongsi itu dan ini...ini kisah kau dan aku...dunia milik kita...aku bunga kau kumbangnya...aku bulan kau bintangnya...makanan kegemaran kita serupa (sbb tu mkn selalu sepinggan..sebenarnya save budget..kedekuttt..)

tapi....tak semua cinta bersatu...kadang kala perlukan pengorbanan...yang penting si dia gembira...kena ada persefahaman..banyak bersabar..saling percaya paling perlu...terima dia seadanya...dan yang paling penting jangan cuba ubah dia.sebab itulah diri sebenar si dia yang kita cintai...tak kira la dah bape lama kenal..2 bulan ke..3 tahun ke...12 tahun ke....kalau dia betul2 menyintai kita,dia akan berubah dengan sendirinya...dia akan faham apa yang kita suka dan tak suka tentang diri dia..dia akan berubah kalau sayang kita..tapi kalau tak berubah juga lepas satu tempoh yang kita tentukan,watpe tunggu lagi?? angkat kaki la wei...watpe tunggu orang yang ego n tamakkan cinta..."sini kau bilang cinta..sana kau panggil sayang."(macam lagu dangdut tuh...)...hmmm....lebih baik hidup sendirian dari bersama orang yang hanya cintakan kita kerana ada faedah yang dia dapat dari kita...kesimpulannya, dia just gunakan kita jer la sebenarnya...tu bukan cinta!!!
ok..renung-renungkan...selamat bercinta...

1 ulasan:

filanastasia berkata...

putri : wei.. cinta ini memeningkan la.. kalau tak bercinta dikatakan ketinggalan.. bercinta kang.. menyakitkan.. hurmmm